.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت توسعه صنايع تبديلي در مازندران

مديرکل محيط زيست استان مازندران با تأکيد بر لزوم توسعه اقتصادي استان گفت: صنايع تبديلي که متناسب با شرايط اقليمي و جغرافيايي استان بوده بايد توسعه پيدا کند.

"اميد روشن" روز شنبه در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان مازندران افزود: تلاش مي کنيم شرايط لازم براي رشد و توسعه استان را با رعايت ملاحظات زيست محيطي فراهم نماييم.
وي با اشاره به آغاز عمليات اجرايي برخي از طرح‌ها در استان اظهار داشت: رويکردهاي توسعه‌اي مازندران را تقويت مي بخشيم و اين نگاه را در استان عملياتي خواهيم کرد.
مديرکل محيط زيست استان مازندران رودخانه هاي استان را به‌شدت آلوده دانست و ادامه داد: مديريت زباله‌هاي استان غيراصولي بوده و صدمات زيادي به محيط زيست استان وارد کرده است.
وي بيان داشت: استان مازندران از قابليت و توانمندي بسيار زيادي در حوزه گردشگري برخوردار است و مي توان با ملاحظات زيست‌محيطي از اين قابليت ها نهايت استفاده را برد.
روشن با اشاره به وجود پناهگاه حيات‌وحش در منطقه حفاظت شده ميانکاله اضافه کرد: اين منطقه يکي از مناطق گردشگري استان بوده که با سرمايه گذاري مناسب مي تواند پذيراي گردشگران از اقصي نقاط دنيا باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.